Zielone rozmowy

O marketingu z miłością
Zielone rozmowy dla zielonych rękodzielników to cykl rozmów, w których Agnieszka Zdunek / Jestem Zielona w rozmowach z zaproszonymi gośćmi przybliża i odkrywa tajniki prowadzenia biznesu opartego na zielonym rękodziele.

Marketing to nieodłączny element biznesu. Przez wiele osób marketing jest kojarzony z agresywną reklamą i wciskaniem swoich produktów i usług na siłę, przez co jego zła sława utrudnia zrozumienie, jak on działa i jak “robić go dobrze”. Na szczęście mamy od tego specjalistów ☺️

Do rozmowy o marketingu z miłością zaprosiłam prawdziwą znawczynię tematu. Rozmawia ze mną Dagmara Kokoszka-Lassota.
Kilka słów o Dagmarze: dyplomowana specjalistka ds. psychologii marketingu i sprzedaży oraz cyberbezpieczeństwa. Trenerka technik pamięciowych oraz ekspertka digital marketingu z ponad 12-letnim doświadczeniem. Prowadzi swój kanał na YouTube #zmiloscidomarketingu, gdzie dzieli się wiedzą zdobytą przez ostatnie lata. Pasjonatka Facebook Ads i psychologii mediów społecznościowych.
Od lat prowadzi szkolenia, warsztaty i prelekcje na ogólnopolskich wydarzeniach. Jest właścicielką szkoły pamięci i koncentracji uwagi SPW Zielona Góra. Prywatnie mama trójki dzieci, żona i miłośniczka książek.

Dagmara od pewnego czasu wspiera w Zielonej od strony marketingu i publikacji postów, co bardzo pomogło mi zwiększyć pulę obserwujących i ustabilizować swoją komunikację w social mediach. Podejście Dagmary jest zbliżone do mojego – obie stawiamy na tworzenie biznesu na własnych zasadach, w zgodzie ze sobą.

O czym rozmawiałyśmy:

  • Czym jest marketing? Praktyczne podejście, a nie suche, akademickie regułki.
  • Czy między marketingiem a sprzedażą można postawić znak równości?
  • Dlaczego promowanie swojego biznesu musi być stałe, bez względu na nasze samopoczucie i inne obowiązki?
  • Czy płatna reklama w social mediach wystarcza, aby przyciągnąć klientów?
  • Jak na marketing wpływa ilość treści, z jakimi spotyka się klient w internecie? O przebodźcowaniu.
  • Co zrobić, jeśli nie umiem ustawiać reklam na social mediach lub nie mam na nie środków finansowych?
  • Od czego zacząć, gdy mam mały budżet na marketing?
  • Kiedy nadchodzi moment, gdy warto zainwestować w płatne reklamy?
  • Co to oznacza, że nie ma czegoś takiego jak “dobry moment” na wyjście do szerszej puli klientów?
  • Jaka powinna być ścieżka marketingowa? Z czego się ona składa? Czy to to samo, co lejek sprzedażowy?
  • Co musi być zawarte w naszych postach? Na ile warto wplatać swoją ścieżkę lub prywatne wątki?
  • Dlaczego “chwaliposty” nie zawsze działają pod względem marketingowym?
  • Czy warto słuchać się zasad ekspertów, np. jak budować kanał na YouTubie?
  • Wyskakiwanie z lodówki – czy naprawdę tak łatwo przesadzić z ilością publikacji?
  • Emocjonalne przywiązanie do swoich usług i produktów. Jak się mają emocje do marketingu?
  • Kiedy nie ma “lajków” pod postami… Co dalej?
  • Testowanie produktów i usług (nawet w wersji beta) na małej grupie klientów, dlaczego warto, jak to zrobić?
  • Mity marketingowe, czyli o zapychajkach postowych.
  • Wartościowe treści jako najlepszy magnes na zaangażowanych obserwatorów.
  • Jak dopasować harmonogram publikowania do nawyków naszego potencjalnego klienta?
  • Budowanie relacji z klientem – co to znaczy? Jak zrobić to w zgodzie ze sobą?
  • Jeśli mam kilka zainteresowań i kierunków sprzedaży, to należy założyć osobne marki i profile do każdego z nich?
  • Jak kreowanie w zgodnie ze sobą wpływa na marketing?
  • Czy można reklamować swoje produkty bez pokazywania swoich zdjęć / wizerunku?
  • O ufaniu swoim umiejętnościom i współpracy z innymi markami.
  • Jak dotrzeć do osób zamożnych? Czy to na pewno mój klient docelowy?
  • Co najpierw – własna strona www czy konta na social mediach?
Miłego zielonego dnia!
Pozdrawiam, Agnieszka Zdunek
Marketing dla rękodzielnika
Marketing dla rękodzielnika
Marketing dla rękodzielnika

polecane odcinki

Jak uprawiać zioła na balkonie

Jak uprawiać zioła na balkonie

Uprawa ziół na balkonie to sposób na pyszne kuchenne dodatki i spokojną głowę! Ciesz się pięknem roślin, jedz zdrowo i smacznie, twórz naturalne kosmetyki, zrelaksuj się.

Zielone rękodzieło sposobem na życie

Zielone rękodzieło sposobem na życie

Zielona to nie tylko ekologia. To zielony styl życia – w tym zawiera się o wiele więcej, niż bycie eko czy zielone rękodzieło. Jestem ogromnie dumna z Kobiet, które udało mi się tutaj zgromadzić. i z którmi tworzę Zieloną społeczność.

dołącz do zielonej społeczności

Blog

Poczytaj
w dowolnym momencie.

Youtube

Jeśli wolisz słuchać
i oglądać

Instagram

Jeśli chcesz być
na bieżąco.

Facebook

Jeśli chcesz
nie tylko oglądać,
ale i porozmawiać.

0
jestemzielona.pl